logistika-špedicija-transport Seznam forumov logistika-špedicija-transport
vse v povezavi transporta mnenja, debate,teme
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




VOLVO EURO 6

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    logistika-špedicija-transport Seznam forumov -> nova tovorna vozila
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
moderator
Administrator foruma


Pridružen/-a: 26.08. 2012, 10:11
Prispevkov: 9

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2012 14:25    Naslov sporočila: VOLVO EURO 6 Odgovori s citatom

Volvo Trucks predstavlja motor, prirejen po strogih okoljskih zahtevah Euro 6. Izpusti dušikovih oksidov so manjši za 77 odstotkov, izpusti trdnih delcev pa prepolovljeni. Prvi predstavnik novih Volvovih motorjev je D13 460 KM, ki danes poganja več kot tretjino vseh Volvovih tovornjakov.



"Ponudba motorjev za Volvo FH je obogatena z izvedbo motorja moći 460 KM, ki ustreza ekološkim normativom Euro 6. Prve dobave vozil z novim motorjem bodo stekle na pomlad 2013," pravi Mats Frazen, vodja oddelka za načrtovanje in usmeritev razvoja motorjev v Volvo Trucks.

Povpraševanje kupcev po tovornjakih Euro 6 je za zdaj še skromno. Certificiranje vozil po novih predpisih je mogoče od februarja 2012, do uveljavitve teh predpisov za vse nove tovornjake pa sta še dve leti. Stroge zahteve glede izpustov zahtevajo obsežne izboljšave motorjev, vključno z novimi sestavnimi deli, to pa za kupce pomeni višje stroške. Te višje stroške je mogoče deloma kriti z različnimi državnimi finančnimi spodbudami, predvsem za regionalne prevoze in prevoze na velike razdalje po Evropi.

„Za zdaj je težko napovedati, kolikšno bo povpraševanje. S tem, ko v izvedbi Euro 6 ponujamo najbolj priljubljeni motor, zadovoljujemo potrebe velikega dela uporabnikov. Proizvodnja drugih motorjev iz našega programa v izvedbi Euro 6 pa bo prav tako stekla pravočasno, precej pred obvezno uveljavitvijo zahtev 1. januarja 2014," pove Mats Franzén.

Preverjena in preizkušena tehnologija

Volvov motor D13 v izvedbi Euro 6 temelji na preverjenem in preizkušenem Volvovem motorju Euro 5. Tako kot pri dosedanjem agregatu gre za vrstni šestvaljni motor s posamičnimi injektorji in katalitičnim čiščenjem izpušnih plinov (SCR). Nove zahteve glede izpustov izpolnjuje z obtokom izpušnih plinov (EGR) in filtrom sajastih delcev (DPF) - sistemoma, s katerima Volvo Trucks že več let opremlja svoje tovornjake za ZDA in Japonsko. V primerjavi s predpisi Euro 5 so izpusti dušikovih oksidov zmanjšani za 77 odstotkov, izpusti trdnih delcev pa prepolovljeni.

Poudarek na varčni porabi goriva in zanesljivosti

Sistem SCR, ki pretvarja dušikove okside v izpušnih plinih v nenevarna dušik in vodno paro, je s filtrom sajastih delcev združen v kompaktno enoto, ki zavzame zelo malo prostora. Filter sajastih delcev, ki zadržuje in sežiga mikroskopske delce v izpušnih plinih, se med delovanjem samodejno regenerira. EGR služi predvsem za zviševanje temperature izpušnih plinov pri hladnem motorju, kadar temperatura izpuha iz motorja ne dosega 250 °C, kar je pogoj za optimalno delovanje sistema SCR. V nasprotju s konvencionalnimi sistemi EGR, ki z obtokom znižujejo temperaturo izpušnih plinov, s tem pa znižujejo temperaturo v motorju in zmanjšujejo izpuste dušikovih oksidov, je pri motorju Euro 6 sistem EGR med enakomerno vožnjo po avtocesti pravzaprav izključen, torej ne povečuje porabe goriva.

„Razvili smo zanesljivo rešitev, ki izpolnjuje zahteve glede izpustov in obenem uporabnikom zagotavlja dodatne prednosti, kot sta varčna poraba goriva in lastništvo brez težav," pravi Mats Franzén.

Oglejte si film o Euro 6 na: http://youtu.be/UbBsYbNj2GA

Podatki, Volvo D13 460 za Euro 6
•Vrstni 6-valjni 13-litrski motor z močjo 460 KM.
•Največja moč pri 1400-1900 vrt/min: 338 kW.
•Največji navor pri 1000-1400 vrt/min: 2300 Nm.
•Samodejni menjalnik, Volvo I-Shift.
•Motorna zavora VEB+ pri 2300 vrt/min: 375 kW.
•Na voljo za Volvo FH, 4x2/6x2, vlačilec in podvozje s kabino, tudi za vozila za prevoz nevarnih snovi (ADR).
•Na voljo za tovornjake z volanom na levi in volanom na desni

Podatki, Euro 6
•Ena petina izpustov dušikovih oksidov motorja Euro 5.
•Polovica izpustov trdnih delcev motorja Euro 5.
•Zahteve glede izpustov bodo morale biti izpolnjene vsaj do temperature okolice -7 °C.
•Predpisi o izpustih zadevajo dušikove okside (NOx), trdne delce (maso), trdne delce (količino), amonijak (NH3), ogljikov monoksid (CO) in ogljikovodike (HC).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    logistika-špedicija-transport Seznam forumov -> nova tovorna vozila Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.